Reklamacje

Reklamacje


Drogi Kliencie reklamację można złożyć:

    1. Drogą mailową na adres: reklamacje@zooart.com.pl
    1. Drogą pocztową na adres:
ZooArt Marek Postrzech Moszczanka 56A 08-500 Ryki
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
      • Imię i nazwisko osoby składającej zamówienie,
      • nazwę produktu którego dotyczy reklamacja
      • powód reklamacji

W przypadku odebrania przesyłki uszkodzonej lub niespełniającej Państwa oczekiwań ( ilość, jakość produktów ) powinien zostać spisany protokół szkody z kurierem, ponieważ jest to warunek konieczny do złożenia reklamacji. Szczegółowe warunki reklamacji dostępne są w Regulaminie
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel