Pomoc

Reklamacje

Drogi Kliencie reklamację można złożyć:

 

    1. Drogą mailową na adres:  reklamacje@zooart.com.pl

 

    1. Drogą pocztową na adres:

ZooArt Marek Postrzech

Moszczanka 56A

08-500 Ryki

 

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

 

      • Imię i nazwisko osoby składającej zamówienie,

      • nazwę produktu którego dotyczy reklamacja

      • powód reklamacji

 

W przypadku odebrania przesyłki uszkodzonej lub niespełniającej Państwa oczekiwań ( ilość, jakość produktów ) powinien zostać spisany protokół szkody z kurierem, ponieważ jest to warunek konieczny do złożenia reklamacji.

   

 

Szczegółowe warunki reklamacji dostępne są w Regulaminie.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel